Lediga jobb The We Select Company AB i Katrineholm

Se alla lediga jobb från The We Select Company AB i Katrineholm. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Katrineholm som finns inom det yrket.

Verkstadsansvarig till Carglass® Katrineholm

Ansök    Aug 28    The We Select Company AB    Verkstadschef
Är du driven, engagerad och söker nya spännande arbetsuppgifter? Vi söker en Bilglastekniker/verkstadsansvarig med stort eget ansvar till vår verkstad i Katrineholm och söker dig som vill ha omväxlande arbetsuppgifter med ett brett ansvarsområde. Du gillar att arbeta inom service där kundupplevelsen är central. Vilka är vi? Carglass® historia började redan 1932 och sedan 2002 ägs Carglass® Sweden av BELRON® International och ingår därmed i världens störst... Visa mer
Är du driven, engagerad och söker nya spännande arbetsuppgifter?
Vi söker en Bilglastekniker/verkstadsansvarig med stort eget ansvar till vår verkstad i Katrineholm och söker dig som vill ha omväxlande arbetsuppgifter med ett brett ansvarsområde. Du gillar att arbeta inom service där kundupplevelsen är central.
Vilka är vi?
Carglass® historia började redan 1932 och sedan 2002 ägs Carglass® Sweden av BELRON® International och ingår därmed i världens största och ledande bilglaskoncern, med verksamhet i 40 länder och över 30 000 anställda. Det svenska huvudkontoret finns i Stockholm.
I hjärtat av allt vi gör är vårt åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Vi vill göra skillnad för våra kunder genom att lösa deras problem med verklig omsorg. Vår verksamhet strävar efter att alltid utvecklas genom våra medarbetares och kunders bidrag.
Arbetsuppgifter
Som verkstadsansvarig på Carglass® har du ett omväxlande arbete med ett brett ansvarsområde. Du kommer med support av distriktschef inledningsvis att på egen hand sköta den dagliga driften av verkstaden. Din viktigaste uppgift blir att bygga upp verksamheten enligt Carglass® arbetssätt, processer och tekniker och genom lokala initiativ göra Carglass® varumärke och service uppmärksammat i området.
Du ansvarar för att på verkstadsnivå säkerställa att den dagliga driften på verkstaden sköts effektivt och kundfokuserat samt säkerställer kvaliteten i de arbeten som utförs. Du planerar och organiserar det dagliga arbetet på verkstaden samt utför stenskottslagningar och byten av fordonsglas.
Vem är du?
Du har erfarenhet från serviceyrke med direkt kundkontakt. Du har ett stort tekniskt intresse eller fallenhet för det tekniska. Du drivs av en vilja att överträffa våra kunders förväntningar, d v s säkerställa högsta kvalitet på bemötande, service och utförande av våra tjänster. Du vill utveckla dig själv samt verkstaden och därigenom ständigt förbättra processer, rutiner och resultat. Har du någon form av ledarerfarenhet är det meriterande. Arbetet som Verkstadsansvarig kräver att du kan fatta beslut och hantera kundsituationer med gott omdöme.
Du behöver inte ha erfarenhet av reparationer eller byten av bilglas dock är tidigare erfarenhet meriterande. Carglass® tillhandahåller utbildning och support för att du ska få förutsättningar att lyckas i rollen.
Kvalifikationer
Manuellt B-körkort
God kunskap i det svenska språket
Grundläggande datavana
Fallenhet för praktiskt och tekniskt arbete

Ett steg i rekryteringsprocessen är ett besök hos vår företagshälsovård för härdplastundersökning samt alkohol- och drogtest vilka är en förutsättning för anställning hos oss.
Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse.
Vi är ett företag i tillväxt och söker nu fler engagerade medarbetare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder. Som arbetsgivare erbjuder vi trygga anställningsvillkor och goda förmåner så som friskvårdsbidrag, Edenred Lunchförmån samt rabatter på flertalet företag och tjänster.
Vi ser gärna sökanden av olika åldrar, kön och etniska bakgrunder. Det är avgörande för oss är att du delar vår grundläggande värdering att alla våra kunder och medarbetare, oavsett bakgrund, ska bemötas på ett respektfullt sätt.
Kanske viktigast av allt erbjuder vi ett roligt jobb med härliga kollegor och en stark gemenskap!
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan och CV genom formuläret.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Rekryteringsgänget på Carglass®
Vid frågor om tjänsten kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Farmaceut till DOZ Apotek i Katrineholm

DOZ Apotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande! Farmaceut hos oss Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och ... Visa mer
DOZ Apotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande!
Farmaceut hos oss
Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och kvalitetsarbete. I denna roll finns dessutom möjligheten att bli läkemedelsansvarig. Apoteket har en stor egenvårdsavdelning och fina personalutrymmen i ljusa lokaler.
Som farmaceut hos oss blir du en del av ett team där alla har viljan att göra det bästa för kunder och kollegor.
Apotekets öppettider är:
Måndag-Fredag: 09:00-19:00. Lördag: 10:00-15:00. Söndag: 12:00-15:00.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som uppskattar att möta kunder och har ett genuint intresse för människor. Att du är legitimerad farmaceut är ett krav, erfarenhet är däremot bara meriterade. Som farmaceut hos oss är det viktigt att du trivs med självständigt arbete, men det är minst lika viktigt att du har lätt för att samarbeta då vi arbetar som ett team i hela apoteket. Vi tror även att du är analytisk i betydelsen att du snabbt tar till dig ny kunskap och har förmågan att omsätta den i praktiken, då utveckling och problemlösning är en naturlig del av vår vardag. Försäljning är en stor del av vårt arbete, så vi söker dig som har förmågan att ge varje enskild kund bästa service.
Låter detta som din nästa utmaning, sök då tjänsten hos oss! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Annika Haraldsson, 072-246 51 16.
För oss är våra värdeord inte bara ord. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum.
DOZ Apotek
Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern.
DOZ är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris. Idag driver företaget ca 75 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige.
DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad. CEPD grundades 2008 och är en erfaren och kunnig hälsovårdsaktör med huvudkontor i Amsterdam, Nederländerna. CEPD förvaltar den femte största apotekskedjan i Europa med över 1300 apotek i Polen, Litauen och Sverige. Visa mindre

Farmaceut till DOZ Apotek i Katrineholm

Ansök    Feb 2    The We Select Company AB    Apotekare
DOZ Apotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande! Farmaceut hos oss Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och ... Visa mer
DOZ Apotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt.
Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande!
Farmaceut hos oss
Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och kvalitetsarbete. I denna roll finns dessutom möjligheten att bli läkemedelsansvarig. Apoteket har en stor egenvårdsavdelning och fina personalutrymmen i ljusa lokaler.
Som farmaceut hos oss blir du en del av ett team där alla har viljan att göra det bästa för kunder och kollegor.
Apotekets öppettider är: Måndag-Fredag: 09:00-19:00. Lördag: 10:00-15:00. Söndag: 12:00-15:00.
Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som uppskattar att möta kunder och har ett genuint intresse för människor. Att du är legitimerad farmaceut är ett krav, erfarenhet är däremot bara meriterade. Som farmaceut hos oss är det viktigt att du trivs med självständigt arbete, men det är minst lika viktigt att du har lätt för att samarbeta då vi arbetar som ett team i hela apoteket. Vi tror även att du är analytisk i betydelsen att du snabbt tar till dig ny kunskap och har förmågan att omsätta den i praktiken, då utveckling och problemlösning är en naturlig del av vår vardag. Försäljning är en stor del av vårt arbete, så vi söker dig som har förmågan att ge varje enskild kund bästa service.
Låter detta som din nästa utmaning, sök då tjänsten hos oss!
Ansökan Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor om tjänsten? Kontakta Apotekschef Annika Haraldsson på 072-246 51 16.
Värderingar
För oss är våra värdeord inte bara ord. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum.
DOZ Apotek
Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern.
DOZ är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris. Idag driver företaget ca 75 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige.
DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad. CEPD grundades 2008 och är en erfaren och kunnig hälsovårdsaktör med huvudkontor i Amsterdam, Nederländerna. CEPD förvaltar den femte största apotekskedjan i Europa med över 1300 apotek i Polen, Litauen och Sverige. Visa mindre

DOZ Apotek söker Farmaceuter till Katrineholm

DOZ Apotek i Katrineholm söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande! Farmaceut hos oss Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivnin... Visa mer
DOZ Apotek i Katrineholm söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande!
Farmaceut hos oss
Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och kvalitetsarbete. I denna roll finns dessutom möjligheten att bli läkemedelsansvarig. Apoteket har en stor egenvårdsavdelning och fina personalutrymmen i ljusa lokaler.
Som farmaceut hos oss blir du en del av ett team där alla har viljan att göra det bästa för kunder och kollegor.
Apotekets öppettider är:
Måndag-Fredag: 09:00-19:00. Lördag: 10:00-15:00. Söndag: 12:00-15:00.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som uppskattar att möta kunder och har ett genuint intresse för människor. Att du är legitimerad farmaceut är ett krav, erfarenhet är däremot bara meriterade. Som farmaceut hos oss är det viktigt att du trivs med självständigt arbete, men det är minst lika viktigt att du har lätt för att samarbeta då vi arbetar som ett team i hela apoteket. Vi tror även att du är analytisk i betydelsen att du snabbt tar till dig ny kunskap och har förmågan att omsätta den i praktiken, då utveckling och problemlösning är en naturlig del av vår vardag. Försäljning är en stor del av vårt arbete, så vi söker dig som har förmågan att ge varje enskild kund bästa service.
Låter detta som din nästa utmaning, sök då tjänsten hos oss! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Annika Haraldsson, 072-246 51 16.
För oss är våra värdeord inte bara ord. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum.
DOZ Apotek
DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ca.75 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk.
DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige. Visa mindre

Säljare till Katrineholm (sommarvikariat)

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi nya kollegor till sommaren. Du kommer att arbeta ca 50% under juni - augusti. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta a... Visa mer
Vi behöver en ny säljare!
Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi nya kollegor till sommaren. Du kommer att arbeta ca 50% under juni - augusti. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss!
Din roll som säljare
Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar.
Ditt ansvar som säljare:
att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål.
att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar)
att hålla ordning och reda.

Din profil
Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste.
Våra värderingar
Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet.
Sätt igång och ansök!
Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller.
Välkommen att registrera CV och personligt brev!
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland.
Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle. Visa mindre

Farmaceut till LloydsApotek i Katrineholm

LloydsApotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande! Farmaceut hos oss Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning oc... Visa mer
LloydsApotek Kvarnen söker dig som uppskattar kundkontakt och känslan av att kunna hjälpa till på riktigt. Intresserad? Välkommen till ett apotek som vågar vara nytänkande!
Farmaceut hos oss
Som farmaceut på vårt apotek har du en omväxlande och utvecklande roll, med allt från recepthantering, lagerarbete, försäljning och inte minst rådgivning till våra kunder. Du har en viktig roll på apoteket då du genom din kompetens bidrar med kvalificerad rådgivning och kvalitetsarbete. I denna roll finns dessutom möjligheten att bli läkemedelsansvarig. Apoteket har en stor egenvårdsavdelning och fina personalutrymmen i ljusa lokaler.
Som farmaceut hos oss blir du en del av ett team där alla har viljan att göra det bästa för kunder och kollegor.
Apotekets öppettider är:
Måndag-Fredag: 09:00-19:00. Lördag: 10:00-15:00. Söndag: 12:00-15:00.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som uppskattar att möta kunder och har ett genuint intresse för människor. Att du är legitimerad farmaceut är ett krav, erfarenhet är däremot bara meriterade. Som farmaceut hos oss är det viktigt att du trivs med självständigt arbete, men det är minst lika viktigt att du har lätt för att samarbeta då vi arbetar som ett team i hela apoteket. Vi tror även att du är analytisk i betydelsen att du snabbt tar till dig ny kunskap och har förmågan att omsätta den i praktiken, då utveckling och problemlösning är en naturlig del av vår vardag. Försäljning är en stor del av vårt arbete, så vi söker dig som har förmågan att ge varje enskild kund bästa service.
Låter detta som din nästa utmaning, sök då tjänsten hos oss! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Annika Haraldsson, 072-246 51 16.
För oss är våra värdeord inte bara ord. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum.
LloydsApotek
Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern.
LloydsApotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. LloydsApotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris. Idag driver företaget ca 75 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. LloydsApotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige.
?LloydsApotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad. CEPD grundades 2008 och är en erfaren och kunnig hälsovårdsaktör med huvudkontor i Amsterdam, Nederländerna. CEPD förvaltar den femte största apotekskedjan i Europa med över 1300 apotek i Polen, Litauen och Sverige. Visa mindre

Ambulerande farmaceut till LloydsApotek region Stockholm Söder

Vi söker en nyfiken farmaceut som vill arbeta som ambulerande på LloydsApotek i området Katrineholm/Eskilstuna/Strängnäs men tjänstgöring kan också ske i övriga Region Stockholm Söder. Vill du ha variation i ditt arbete och möta nya utmaningar? Är du självgående och social? Då är detta tjänsten för dig. Arbetsuppgifter Som ambulerande arbetar du omväxlande på något av våra tre apotek Katrineholm/Eskilstuna/Strängnäs (eventuellt även på apotek i övriga Regi... Visa mer
Vi söker en nyfiken farmaceut som vill arbeta som ambulerande på LloydsApotek i området Katrineholm/Eskilstuna/Strängnäs men tjänstgöring kan också ske i övriga Region Stockholm Söder.
Vill du ha variation i ditt arbete och möta nya utmaningar? Är du självgående och social? Då är detta tjänsten för dig.
Arbetsuppgifter
Som ambulerande arbetar du omväxlande på något av våra tre apotek Katrineholm/Eskilstuna/Strängnäs (eventuellt även på apotek i övriga Region Stockholm Söder).
För att trivas i denna roll är det viktigt att vara flexibel och snabbt kunna anpassa sig till nya team och nya kunder. Att vara ambulerande ställer höga krav på dig och det är därför ett måste att du känner dig trygg både i dig själv och i din roll som farmaceut.
Det är också viktigt att du är en person som vill skapa goda relationer och ge professionell service till våra kunder. Du sätter stort värde i att varje enskild kund får den bästa servicen, är nyfiken på utveckling, drivs av att göra skillnad och tar initiativ till förbättring.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som gärna har arbetat ett par år på apotek, men personligheten är viktigast så även om du är nyexaminerad ser vi fram mot din ansökan. Du värdesätter kunskap och vill dela med dig av den. Som person har du förmåga att bygga förtroendefulla relationer med kunder och kollegor. Vi uppskattar dessutom att du har glimten i ögat, är lyhörd och samarbetsorienterad.
Vi erbjuder
Hos oss på LloydsApotek får du möjligheten att vara med på den spännande resa det innebär att bygga en apotekskedja från grunden. Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare en möjlighet att påverka och att utvecklas. Din utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare på varje apotek får den kompetensutveckling som behövs och som farmaceut kommer du att ta del av våra interna utbildningar.
Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Vi söker medarbetare som värdesätter kundfokus, kvalitet och kompetens, och som har vilja och lust att vara med och bygga upp LloydsApotek i Sverige.
Vi tar gärna emot din ansökan snarast, vi intervjuar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor kring tjänsten kontakta bemanningskoordinator och Apotekschef Annika Haraldsson, 072 246 5116.
Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt!
LloydsApotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. LloydsApotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris. Idag driver företaget 78 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. LloydsApotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk.
LloydsApotek är en del av McKesson Europe, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovård. McKesson är verksam i 13 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 38 000 människor. Visa mindre

Besiktningstekniker till Katrineholm

Din nya roll Vi på Bilprovningen söker nu en medarbetare till vår station i Katrineholm! Kontrollbesiktningen är vår kärnverksamhet och i rollen som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att dessa uppfyller ställda säkerhetskrav. Besiktningen sker självständigt eller tillsammans med dina kollegor på stationen. Till din hjälp har du tekniska hjälpmedel, datautrustning, mätinstrument och verktyg. Våra kunder besöker oss från tidig morgon ti... Visa mer
Din nya roll
Vi på Bilprovningen söker nu en medarbetare till vår station i Katrineholm!
Kontrollbesiktningen är vår kärnverksamhet och i rollen som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att dessa uppfyller ställda säkerhetskrav. Besiktningen sker självständigt eller tillsammans med dina kollegor på stationen. Till din hjälp har du tekniska hjälpmedel, datautrustning, mätinstrument och verktyg.
Våra kunder besöker oss från tidig morgon till eftermiddag och ibland är kundtillströmningen extra stor, vilket kräver en stor känsla för service samt flexibilitet eftersom vårt mål är att hjälpa alla kunder. Det innebär även att vi stöttar varandra när det behövs och du kan därför komma att bli utlånad till andra stationer under kortare perioder.
Vem är du?
För att trivas i rollen som besiktningstekniker tror vi att du är serviceinriktad och stimuleras av att möta människor. Du är en ansvarstagande person som drivs av att göra ett bra jobb och av att samverka med andra. I mötet med kunderna är du informativ, vänlig, lyhörd och förtroendeingivande. Du är en person som kan ta egna initiativ och är en bra problemlösare.
Vi ser att du har en slutförd gymnasieutbildning i grunden. Du behöver körkort i minst klass B och har du A och/eller CE-körkort är det starkt meriterande. Innehar du redan besiktningsbehörighet K1 är detta en klar fördel. Du behöver även ha god kännedom om bilar, kanske har du arbetat med bilar tidigare eller så har du ett stort intresse för bilar och andra fordon. Erfarenhet av kundservice och språkkunskaper utöver svenska är meriterande.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en god introduktion och därmed en individanpassad utbildning. Direkt efter slutförd utbildning genomför du ett test för att bli certifierad besiktningstekniker. Studierna bedrivs på heltid och anpassas till de förkunskaper du har sedan innan. Efter avklarad utbildning och certifiering börjar du arbeta på din station med dina nya kollegor. Vi erbjuder många förmåner och goda anställningsvillkor. Sist men inte minst erbjuder vi ett roligt jobb med trevliga kollegor och en stark gemenskap!
Ansökan
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag, dock senast 9 augusti. I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sandra Jarsäter på [email protected]
Välkommen med din ansökan!
Vi arbetar för att öka mångfalden inom vårt företag och tror att en varierad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald stärker vår kundservice. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
I 55 år har Bilprovningen arbetat för ökad trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan. Verksamheten kännetecknas av ansvar, oberoende och kvalitet. Dessutom vill vi vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med 95 stationer från söder till norr och cirka 550 medarbetare är Bilprovningen Sveriges ledande aktör för besiktning av motordrivna fordon. Under 2019 omsatte företaget 647 MSEK. Bilprovningen grundades 1963 och ägs av svenska staten. För mer information besök www.bilprovningen.se. Visa mindre

Besiktningstekniker till Katrineholm

Din nya roll Vi på Bilprovningen söker nu en medarbetare till vår station i Katrineholm! Kontrollbesiktningen är vår kärnverksamhet och i rollen som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att dessa uppfyller ställda säkerhetskrav. Besiktningen sker självständigt eller tillsammans med dina kollegor på stationen. Till din hjälp har du tekniska hjälpmedel, datautrustning, mätinstrument och verktyg. Våra kunder besöker oss från tidig morgon ti... Visa mer
Din nya roll
Vi på Bilprovningen söker nu en medarbetare till vår station i Katrineholm!
Kontrollbesiktningen är vår kärnverksamhet och i rollen som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att dessa uppfyller ställda säkerhetskrav. Besiktningen sker självständigt eller tillsammans med dina kollegor på stationen. Till din hjälp har du tekniska hjälpmedel, datautrustning, mätinstrument och verktyg.
Våra kunder besöker oss från tidig morgon till eftermiddag och ibland är kundtillströmningen extra stor, vilket kräver en stor känsla för service samt flexibilitet eftersom vårt mål är att hjälpa alla kunder. Det innebär även att vi stöttar varandra när det behövs och du kan därför komma att bli utlånad till andra stationer under kortare perioder.
Vem är du?
För att trivas i rollen som besiktningstekniker tror vi att du är serviceinriktad och stimuleras av att möta människor. Du är en ansvarstagande person som drivs av att göra ett bra jobb och av att samverka med andra. I mötet med kunderna är du informativ, vänlig, lyhörd och förtroendeingivande. Du är en person som kan ta egna initiativ och är en bra problemlösare.
Vi ser att du har en slutförd gymnasieutbildning i grunden. Du behöver körkort i minst klass B och har du A och/eller CE-körkort är det starkt meriterande. Innehar du redan besiktningsbehörighet K1 är detta en klar fördel. Du behöver även ha god kännedom om bilar, kanske har du arbetat med bilar tidigare eller så har du ett stort intresse för bilar och andra fordon. Erfarenhet av kundservice och språkkunskaper utöver svenska är meriterande.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en god introduktion och därmed en individanpassad utbildning. Direkt efter slutförd utbildning genomför du ett test för att bli certifierad besiktningstekniker. Studierna bedrivs på heltid och anpassas till de förkunskaper du har sedan innan. Efter avklarad utbildning och certifiering börjar du arbeta på din station med dina nya kollegor. Vi erbjuder många förmåner och goda anställningsvillkor. Sist men inte minst erbjuder vi ett roligt jobb med trevliga kollegor och en stark gemenskap!
Ansökan
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag, dock senast 14 maj. I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sandra Jarsäter tel. 0735405950.
Välkommen med din ansökan!
Vi arbetar för att öka mångfalden inom vårt företag och tror att en varierad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald stärker vår kundservice. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
I 55 år har Bilprovningen arbetat för ökad trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan. Verksamheten kännetecknas av ansvar, oberoende och kvalitet. Dessutom vill vi vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med 95 stationer från söder till norr och cirka 550 medarbetare är Bilprovningen Sveriges ledande aktör för besiktning av motordrivna fordon. Under 2019 omsatte företaget 647 MSEK. Bilprovningen grundades 1963 och ägs av svenska staten. För mer information besök www.bilprovningen.se. Visa mindre